Історія створення
ВП «Управління справами» було створено у серпні 2002 року. З метою забезпечення аварійної готовності АЕС Компанії в 2006 році було введено в дію систему супутникового зв’язку аварійного реагування, що дозволяє отримувати в Кризовому центрі в м. Києві параметри роботи енергоблоків АЕС, проводити відеоконференції з усіма підрозділами Компанії. Тоді ж було створено систему цифрових каналів зв’язку з усіма підрозділами Компанії, що об’єднує локальні обчислювальні мережі та АТС відокремлених підрозділів.
Мета та напрями діяльності
Основною метою діяльності філії «ВП «Управління справами» є торгово-господарське, матеріально-технічне та сервісне забезпечення персоналу Дирекції АТ «НАЕК «Енергоатом» та його відокремлених підрозділів, розташованих у місті Києві.
Основні завдання
Для досягнення поставленої мети філія «ВП «Управління справами» здійснює такі види діяльності: