Головна Новини Сall-центром з консультативної підтримки Енергоатома опрацьовано понад 31 тисячу звернень
16 травня 2025

Сall-центром з консультативної підтримки Енергоатома опрацьовано понад 31 тисячу звернень

main

З жовтня 2022 року в АТ «НАЕК «Енергоатом» постійно діє сall-центр консультативної допомоги для енергоатомівців, які перебувають на тимчасово окупованих територіях або виїхали з них.

Фахівчині відділу колдоговірного регулювання та соціальних питань виконавчої дирекції з персоналу Енергоатома спільно зі спеціалістами Запорізької АЕС розглянули понад 31 тисячу звернень та надали відповіді на майже 34 тисячі запитань, отриманих телефоном і електронною поштою. Окрім цього, значна кількість звернень надходила через месенджери, хоча вони не враховані в загальній статистиці.

Найчастіше запитання стосувалися:

  • оформлення відпустки – майже 17 тис. звернень; 
  • кадрових питань, надання довідок з місця роботи – майже 5,5 тис. звернень;
  • фінансових аспектів – понад 3,5 тис. звернень;
  • працевлаштування – понад 700 звернень.

Нагадаємо, зателефонувати до call-центру АТ «НАЕК «Енергоатом» можна за номерами:

📞 (044) 277 78 13

📞 (050) 364 97 59 (Viber)


Крім того, запитання приймаються у вигляді повідомлень у будь-якому з месенджерів за вищезазначеним мобільним номером або на електронну скриньку: