Прес-центр

Уряд визначив обсяг субвенцій для населених пунктів зон спостереження АЕС України на 2019 рік

Розмір шрифту

Скинути
15.04.2019

Законом України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» передбачено бюджетну програму «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження» з обсягом фінансування 137 млн 499,5 тис. грн, розпорядник бюджетних коштів — Мінрегіон.

Відповідно до вимог закону Уряд прийняв рішення щодо порядку використання зазначених коштів у 2019 році, що дозволить місцевим громадам використовувати кошти, призначені для соціально-економічної компенсації ризику населенню, яке проживає на території зон спостереження Запорізької, Южно-Української, Рівненської та Хмельницької атомних електростанцій (Постанова Кабінету міністрів України №288 від 03 квітня 2019 року «Про внесення змін до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження»).

Зокрема, населені пункти зони спостереження Запорізької АЕС у 2019 році отримають 61,6 млн грн субвенцій, зони спостереження Рівненської АЕС ‒ 29,9 млн грн, зони спостереження Хмельницької АЕС ‒ 16,8 млн грн, зони спостереження Южно-Української АЕС ‒ 29,1 млн грн. Загалом - 137,4 млн грн. Нагадаємо, що до кінця поточного року ДП "НАЕК "Енергоатом", згідно із ст. 12 Закону України "Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку" та фінансовим планом на 2019 рік має перерахувати на ці цілі 551, 238 млн грн.

Розподіл субвенції на фінансування заходів соціально-економічної компенсації ризику населення, яке проживає на території зони спостереження на 2019 рік

Назва місцевого бюджету адміністративно-
територіальної одиниці

Обсяг субвенції,
тис. гривень

Зона спостереження Запорізької АЕС

Обласний бюджет Запорізької області

7163,3

Обласний бюджет Дніпропетровської області

11272,6

Обласний бюджет Херсонської області

44

Районний бюджет Василівського району

3007,1

Районний бюджет Великобілозерського району

935,7

Районний бюджет Запорізького району

8,5

Районний бюджет Кам’янсько-Дніпровського району

   4940,5

Районний бюджет Нікопольського району

2905,7

Районний бюджет Томаківського району

1144,7

Районний бюджет Верхньорогачицького району

97,2

Бюджет м. Нікополя

14418,3

Бюджет м. Марганця

6422,1

Бюджет м. Енергодара

9240

Зона спостереження Рівненської АЕС

Обласний бюджет Рівненської області

6427,8

Обласний бюджет Волинської області

2564,7

Районний бюджет Володимирецького району

9073,5

Районний бюджет Сарненського району

558,8

Районний бюджет Костопільського району

141

Районний бюджет Маневицького району

6712,9

Бюджет м. Вараша

4496,2

Зона спостереження Хмельницької АЕС

Обласний бюджет Хмельницької області

3501,2

Обласний бюджет Рівненської області

1531,3

Районний бюджет Славутського району

1116

Районний бюджет Ізяславського району

2177,1

Районний бюджет Білогірського району

219

Районний бюджет Шепетівського району

64,3

Районний бюджет Острозького району

1728,7

Районний бюджет Гощанського району

531,1

Районний бюджет Здолбунівського району

311,4

Бюджет м. Славути

2160,8

Бюджет м. Острога

917,9

Бюджет м. Нетішина

2516,2

Зона спостереження Южно-Української АЕС

Обласний бюджет Миколаївської області

8745

Районний бюджет Арбузинського району

3146,3

Районний бюджет Братського району

1579,6

Районний бюджет Вознесенського району

2384,1

Районний бюджет Доманівського району

2895,7

Районний бюджет Первомайського району

619,5

Бюджет м. Вознесенська

5407,2

Бюджет м. Южноукраїнська

4372,5

Усього

 

137499,5”.

Згідно з чинним законодавством субвенція спрямовується бюджетам адміністративно-територіальних одиниць, на територію яких поширюється зона спостереження атомних електростанцій державного підприємства «НАЕК «Енергоатом», перш за все на:

- будівництво та ремонт захисних споруд цивільного захисту, які пройшли відповідно до законодавства технічну інвентаризацію;

- закупівлю засобів індивідуального захисту органів дихання та препаратів стабільного йоду;

- навчання населення користуванню об'єктами спеціальної соціальної інфраструктури і засобами індивідуального захисту органів дихання;

- фінансування в разі потреби об'єктів спеціальної соціальної інфраструктури, в тому числі реалізація проектів будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту таких об'єктів, зокрема навчальних закладів, закладів охорони здоров'я, культури, фізичної культури і спорту, об'єктів житлово-комунального господарства, автомобільних доріг, систем зв'язку.